Despre carte

„ARDUINO este un dispozitiv uimitor care îţi permite să realizezi aproape orice proiect ai în minte, de la opere de artă interactive la roboţi mobili. Astfel, cu puţin entuziasm pentru a învăţa cum să programezi ARDUINO pentru a-l face să interacţioneze cu mediul, şi cu puţină imaginaţie, poţi construi tot ce vrei! În forma sa cea mai simplă, o placă de dezvoltare ARDUINO poate fi considerată ca un mic computer căruia îi poţi controla intrările şi ieşirile de la chip.”

 (Andrei Cuţa – http://invata.mecatronica.eu/2010/10/26/ce-este-arduino/)

Cartea de faţă prezintă cititorilor familia de plăci de dezvoltare ARDUINO şi o serie de proiecte realizate cu acestea, fiind utilă tuturor persoanelor care, indiferent de vârstă, având spiritul şi curiozitatea treze, doresc să creeze prin propriile eforturi dispozitive electronice personalizate. În particular, lucrarea este destinată elevilor de gimnaziu şi de liceu, care – individual sau sub îndrumarea unor profesori în cadrul cercurilor de fizică aplicată şi de robotică – pot crea proiecte ingenioase, în vederea participării la concursurile şcolare.

De asemenea, lucrarea poate fi utilizată de către studenţii din primul an al facultăţilor de profil, dar nu numai, pentru realizarea unor proiecte primite ca sarcini de lucru sau în scop personal.