Descriere
Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înţelege sensul lor cât mai rapid. Avantajul de a avea două secunde în avans exploreaza la nivel de artă modul în care poţi ajunge să conduci jocul atunci când deţii informaţia potrivită la momentul şi în contextul oportun.
David Stern, membru al comisiei NBA
Oricine este interesat să înţeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească Avantajul de a avea două secunde în avans. Autorii ne captează imaginaţia printr-o analiză documentată şi antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment, organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv.
Chad Hurley, cofondator al YouTube
Ce legatură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky şi inteligenţa de a conduce o organizaţie modernă în era digitală – cât de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante şi analizate în profunzime, Ranadive şi Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reuşesc să atingă avantajul competitiv sustenabil facând apel la procesarea predictivă.
Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters
Extrem de importantă pentru liderii din lumea businessului de astăzi. Clienţii interactionează cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înţelege toate datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale, dar şi că putem face predicţii precise şi care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit.
Shantanu Narayen, presedinte şi CEO la Adobe Systems Inc.
Recenzii
Nu există încă recenzii.