Conceptul de auxiliare diferențiate destinate învățării limbii și literaturii române, realizat de Editura Paralela 45, are ca punct culminant culegerile de excelență – o realizare editorială unică atât ca amploare, cât și ca noutate metodică și didactică. Aceste culegeri sunt ghiduri fundamentale pentru toate competițiile de limba și literatura română, pentru formarea unei culturi literare și artistice și, de ce nu, pentru o viitoare carieră literară, jurnalistică și în științele comunicării.
Limba și literatura română pentru concursuri, olimpiade și centre de excelență este o lucrare structurată în patru părți, cuprinzand temele cele mai insemnate, conform programelor școlare actuale, care pot fi tratate de elevii talentați, de la clasa a V-a la clasa a VIII-a. Din punct de vedere didactic și metodic, această lucrare oferă un tip de pregătire modernă, care se bazează pe învățarea prin suporturi teoretice și prin teste de evaluare/autoevaluare. Concepția care stă la baza ei este izvorâtă din dorința de a oferi fiecarui utilizator (elev, profesor-antrenor sau părinte-susținator), direct sau indirect, posibilitatea de a parcurge toți pașii necesari atingerii performanței.
Conceptul de auxiliare diferențiate destinate învățării limbii și literaturii române, realizat de Editura Paralela 45, are ca punct culminant culegerile de excelență – o realizare editorială unică atât ca amploare, cât și ca noutate metodică și didactică. Aceste culegeri sunt ghiduri fundamentale pentru toate competițiile de limba și literatura română, pentru formarea unei culturi literare și artistice și, de ce nu, pentru o viitoare carieră literară, jurnalistică și în științele comunicării.
Limba și literatura română pentru concursuri, olimpiade și centre de excelență este o lucrare structurată în patru părți, cuprinzand temele cele mai insemnate, conform programelor școlare actuale, care pot fi tratate de elevii talentați, de la clasa a V-a la clasa a VIII-a. Din punct de vedere didactic și metodic, această lucrare oferă un tip de pregătire modernă, care se bazează pe învățarea prin suporturi teoretice și prin teste de evaluare/autoevaluare. Concepția care stă la baza ei este izvorâtă din dorința de a oferi fiecarui utilizator (elev, profesor-antrenor sau părinte-susținator), direct sau indirect, posibilitatea de a parcurge toți pașii necesari atingerii performanței.