Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor

Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor

30.00 lei 22.50 lei

Despre carte

Autori:;
Domeniu:Educațional
Colecție:
Dată apariție:10-2019
Nr. pagini:216
Format:16.5x23.5
ISBN:978-973-47-3032-2
Ediția:a IV-a

Categorii: ,

Descriere

Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:

  • obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
  • termenii şi sintagmele-cheie
  • suportul teoretic
  • organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
  • sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
  • sugestii pentru luarea notiţelor
  • recomandări bibliografice pentru studiul individual.

 

Despre autor

BOCOS Musata-Dacia

Profesor univ. dr. la Departamentul de Ştiinţe ale Educaţiei, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei a Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca. Este conducător de doctorat în domeniul „Ştiinţe ale educaţiei”, în cadrul Şcolii Doctorale „Educaţie, Reflecţie, Dezvoltare” a aceleiaşi universităţi. 
S-a născut la 31 august 1968, în oraşul Ocna Mureş, judeţul Alba. 

Principalele domenii ştiinţifice abordate sunt: teoria curriculumului, managementul curricular, didactica generală, didactica disciplinelor pedagogice, cercetarea pedagogică. În general, lucrările sale pot fi valorificate prin receptare activă, interactivă şi critică, prin implicare autentică în decodificarea textului şi metatextului. Prin structurare, prin tipul discursului, adesea interogativ şi reflexiv, prin ilustrările şi comentariile didactice, lucrările sale se constituie în îndrumare bibliografice utile practicienilor şi teoreticienilor din domeniul ştiinţelor educaţiei, formatorilor, cadrelor didactice de la toate nivelurile învăţământului, studenţilor şi elevilor.

JUCAN Dana

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor”

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

    Absolut necesare

    Aceste cookie-uri sunt esențiale site-ului nostru pentru a-și îndeplini funcțiile de bază. Acestea includ cele necesare pentru a permite utilizatorilor înregistrați să se autentifice și să execute funcții legate de cont.

    wordpress_test_cookie, wordpress_{hash}, wordpress_logged_in_{hash}, wp-settings-{user_id}, wp_sharing_{id}, plationline.ro

    Analiză

    Pentru a vă oferi o experiență mai bună în utilizarea site-ului nostru, cât și pentru rapoarte de analiză a vizitelor și utilizării site-ului.

    google-analytics.com