Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Evaluarea Națională 2024 la finalul clasei a II-a. 30 de teste după modelul M.E. pentru probele de scris, citit și matematică
30.00 lei 25.50 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2023
Nr. pagini:
104
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3999-8
Ediția: a II-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

Avizat M.E.

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 2-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor generale şi specifice la finalul anului şcolar. Proba constă în administrarea a trei teste vizând evaluarea competenţelor de receptare a mesajelor citite, evaluarea competenţelor de producere a mesajelor scrise şi evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respectă întru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Vă dorim tuturor succes deplin!

 

Evaluarea Națională 2024 la finalul clasei a II-a. 30 de teste după modelul M.E. pentru probele de scris, citit și matematică
30.00 lei 25.50 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2023
Nr. pagini:
104
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3999-8
Ediția: a II-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

Avizat M.E.

Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 2-a în vederea susţinerii cu succes a probei de evaluare a competenţelor generale şi specifice la finalul anului şcolar. Proba constă în administrarea a trei teste vizând evaluarea competenţelor de receptare a mesajelor citite, evaluarea competenţelor de producere a mesajelor scrise şi evaluarea competenţelor de matematică. Testele propuse respectă întru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educaţiei.

Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.

Vă dorim tuturor succes deplin!

 

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI