Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Hai la grădi! Limbă și comunicare – Științe – Om și societate. Caiet de lucru. 2-3 ani
16.00 lei 13.60 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2021
Nr. pagini:
40
Format:
20×28.5
ISBN:
978-973-47-3437-5
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

CATALOGUL GRUPEI

  • Finalitățile educației timpurii vizează o serie de aspecte care se constituie în premise ale competențelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:
  •  Dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalității copilului, în funcție de ritmul propriu şi de trebuințele sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia.
  •  Dezvoltarea capacității de a interacționa cu alți copii, cu adulții şi cu mediul pentru a dobândi cunoştințe, deprinderi, atitudini si conduite noi;
  •  Încurajarea explorărilor, exercițiilor, încercărilor si experimentărilor, ca experiențe autonome de învățare;
  •  Descoperirea, de către fiecare copil, a propriei identități, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
  •  Sprijinirea copilului în achiziționarea de cunoştințe, capacități, deprinderi şi atitudini necesare la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieții.
Hai la grădi! Limbă și comunicare – Științe – Om și societate. Caiet de lucru. 2-3 ani
16.00 lei 13.60 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2021
Nr. pagini:
40
Format:
20×28.5
ISBN:
978-973-47-3437-5
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

CATALOGUL GRUPEI

  • Finalitățile educației timpurii vizează o serie de aspecte care se constituie în premise ale competențelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:
  •  Dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalității copilului, în funcție de ritmul propriu şi de trebuințele sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia.
  •  Dezvoltarea capacității de a interacționa cu alți copii, cu adulții şi cu mediul pentru a dobândi cunoştințe, deprinderi, atitudini si conduite noi;
  •  Încurajarea explorărilor, exercițiilor, încercărilor si experimentărilor, ca experiențe autonome de învățare;
  •  Descoperirea, de către fiecare copil, a propriei identități, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
  •  Sprijinirea copilului în achiziționarea de cunoştințe, capacități, deprinderi şi atitudini necesare la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieții.
Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI