 
		 
		 
		 
		 
		 ADAUGĂ ÎN COȘ
						ADAUGĂ ÎN COȘ
					 
	
		 
			Cartea aceasta li se adresează profesorilor din învățământul preuniversitar și, de fapt, tuturor celor interesați să afle motivele pentru care elevii, în mod paradoxal, par să fugă de ceea ce îi ajută cel mai mult să-și clădească viitorul.
Subiectele pe care Daniel Willingham le abordează în aceste pagini corespund celor mai frecvente întrebări care i-au fost adresate, încă din 2002, prin intermediul platformei American Educator, aparținând American Federation of Teachers – instituție care, de peste 100 de ani, îi conectează pe profesori (atât între ei, cât și cu factorii guvernamentali).
O vastă serie de concepte permanent folosite în educație – precum gândirea, inteligența, curiozitatea, memoria, emoția, atenția, învățarea, reflecția, mentalitatea, contextul, conținutul, semnificația, exercițiul, etapizarea, toceala, rutina, repetiția, superficialitatea, abstractizarea, aprofundarea, tehnologia etc. – sunt disecate și explicate în mod corelat. Mai mult chiar, autorul a convertit rezultatele cercetărilor științifice recente în tehnici de predare eficiente, pe care le-a inserat la sfârșitul fiecărui capitol.
Volumul de față reprezintă o resursă neprețuită pentru toate cadrele didactice din România.
„O analiză genială.”
Wall Street Journal
 
				
			 
	
				 
					 ADAUGĂ ÎN COȘ
							ADAUGĂ ÎN COȘ
						Cartea aceasta li se adresează profesorilor din învățământul preuniversitar și, de fapt, tuturor celor interesați să afle motivele pentru care elevii, în mod paradoxal, par să fugă de ceea ce îi ajută cel mai mult să-și clădească viitorul.
Subiectele pe care Daniel Willingham le abordează în aceste pagini corespund celor mai frecvente întrebări care i-au fost adresate, încă din 2002, prin intermediul platformei American Educator, aparținând American Federation of Teachers – instituție care, de peste 100 de ani, îi conectează pe profesori (atât între ei, cât și cu factorii guvernamentali).
O vastă serie de concepte permanent folosite în educație – precum gândirea, inteligența, curiozitatea, memoria, emoția, atenția, învățarea, reflecția, mentalitatea, contextul, conținutul, semnificația, exercițiul, etapizarea, toceala, rutina, repetiția, superficialitatea, abstractizarea, aprofundarea, tehnologia etc. – sunt disecate și explicate în mod corelat. Mai mult chiar, autorul a convertit rezultatele cercetărilor științifice recente în tehnici de predare eficiente, pe care le-a inserat la sfârșitul fiecărui capitol.
Volumul de față reprezintă o resursă neprețuită pentru toate cadrele didactice din România.
„O analiză genială.”
Wall Street Journal