Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Exerciţii practice de limba şi literatura română. Caiet de lucru. Clasa a VIII-a
26.00 lei 22.10 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2020
Nr. pagini:
216
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3663-8
Ediția: a II-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
RUSU Mina-Maria

Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 5318 /21.11.2019

Lucrarea se pliază perfect pe noutăţile din curriculum pentru clasa a VIII-a (noile planuri‑cadru, noua programă și noile manuale) și contribuie substanţial la formarea de competenţe reale privind disciplina limba și literatura română, fiind de fapt o variantă prietenoasă și atractivă, utilă nu doar elevilor și profesorilor, ci și părinţilor interesaţi de progresul propriilor copii.

Recomandarea noastră este de a utiliza acest auxiliar care, prin structură și conţinut, prin exerciţiile diferenţiate propuse și aplicate particularităţilor de vârstă ale elevilor, poate fi considerat o formă dezvoltată de parcurgere a programei, astfel încât orice activitate de evaluare aplicată elevilor va dovedi faptul că ei au atins performanţe maxime, în primul rând pentru că au fost sprijiniţi de o carte scrisă cu har pentru ei, de dascăli creativi, cu experienţă în activitatea la catedră.

Exerciţii practice de limba şi literatura română. Caiet de lucru. Clasa a VIII-a
26.00 lei 22.10 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2020
Nr. pagini:
216
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3663-8
Ediția: a II-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
RUSU Mina-Maria

Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 5318 /21.11.2019

Lucrarea se pliază perfect pe noutăţile din curriculum pentru clasa a VIII-a (noile planuri‑cadru, noua programă și noile manuale) și contribuie substanţial la formarea de competenţe reale privind disciplina limba și literatura română, fiind de fapt o variantă prietenoasă și atractivă, utilă nu doar elevilor și profesorilor, ci și părinţilor interesaţi de progresul propriilor copii.

Recomandarea noastră este de a utiliza acest auxiliar care, prin structură și conţinut, prin exerciţiile diferenţiate propuse și aplicate particularităţilor de vârstă ale elevilor, poate fi considerat o formă dezvoltată de parcurgere a programei, astfel încât orice activitate de evaluare aplicată elevilor va dovedi faptul că ei au atins performanţe maxime, în primul rând pentru că au fost sprijiniţi de o carte scrisă cu har pentru ei, de dascăli creativi, cu experienţă în activitatea la catedră.

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI