Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Metodica activităților instructiv-educative în grădinița de copii. Abordări teoretice actuale, în vederea pregătirii pentru examenele de definitivat și gradul II
INDISPONIBIL
+
25.00 lei 21.25 lei
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
288
Format:
14×20
ISBN:
978-973-47-1960-0
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MOGONEA Florentin Remus

Schimbarile teoretice si practice din domeniul stiintelor educatiei impun, ca necesitate, formarea initiala in concordanta cu noile paradigme educationale, instructiv-educative, dar si perfectionarea continua. Realizata sub forma oficiala a parcurgerii treptelor de promovare, sau, pur si simplu, ca o imbunatatire permanenta a metodologiilor, modalitatilor actionale, a stilului didactic, formarea continua a cadrelor didactice reprezinta o prioritate, indiferent de treapta de scolaritate la care ne raportam. Lucrarea se adreseaza, in primul rand, profesorilor din invatamantul prescolar, care doresc sa-si completeze cunostintele teoretice si sa-si imbunatateasca practicile educative curente, dar poate fi un ghid util si pentru cei care se pregatesc sa devina profesori sau pentru parintii copiilor prescolari.

Metodica activităților instructiv-educative în grădinița de copii. Abordări teoretice actuale, în vederea pregătirii pentru examenele de definitivat și gradul II
25.00 lei 21.25 lei
Wishlist
Wishlist
INDISPONIBIL
+
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
288
Format:
14×20
ISBN:
978-973-47-1960-0
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
MOGONEA Florentin Remus

Schimbarile teoretice si practice din domeniul stiintelor educatiei impun, ca necesitate, formarea initiala in concordanta cu noile paradigme educationale, instructiv-educative, dar si perfectionarea continua. Realizata sub forma oficiala a parcurgerii treptelor de promovare, sau, pur si simplu, ca o imbunatatire permanenta a metodologiilor, modalitatilor actionale, a stilului didactic, formarea continua a cadrelor didactice reprezinta o prioritate, indiferent de treapta de scolaritate la care ne raportam. Lucrarea se adreseaza, in primul rand, profesorilor din invatamantul prescolar, care doresc sa-si completeze cunostintele teoretice si sa-si imbunatateasca practicile educative curente, dar poate fi un ghid util si pentru cei care se pregatesc sa devina profesori sau pentru parintii copiilor prescolari.

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI