METODICA ACTIVITATILOR INSTRUCTIV-EDUCATIVE IN GRADINITA DE COPII. ABORDARI TEORETICE ACTUALE, IN VEDEREA PREGATIRII PENTRU EXAMENELE DE DEFINITIVAT SI GRADUL II

METODICA ACTIVITATILOR INSTRUCTIV-EDUCATIVE IN GRADINITA DE COPII. ABORDARI TEORETICE ACTUALE, IN VEDEREA PREGATIRII PENTRU EXAMENELE DE DEFINITIVAT SI GRADUL II

25.00 lei 18.75 lei

Stoc epuizat

Despre carte

Autori:;;;;
Domeniu:Educațional
Colecție:
Dată apariție:2014-07-22
Nr. pagini:288
Format:14x20
ISBN:978-973-47-1960-0
Nr. Volume:1

Categorii: ,

Stoc epuizat

Descriere

Schimbarile teoretice si practice din domeniul stiintelor educatiei impun, ca necesitate, formarea initiala in concordanta cu noile paradigme educationale, instructiv-educative, dar si perfectionarea continua. Realizata sub forma oficiala a parcurgerii treptelor de promovare, sau, pur si simplu, ca o imbunatatire permanenta a metodologiilor, modalitatilor actionale, a stilului didactic, formarea continua a cadrelor didactice reprezinta o prioritate, indiferent de treapta de scolaritate la care ne raportam. Lucrarea se adreseaza, in primul rand, profesorilor din invatamantul prescolar, care doresc sa-si completeze cunostintele teoretice si sa-si imbunatateasca practicile educative curente, dar poate fi un ghid util si pentru cei care se pregatesc sa devina profesori sau pentru parintii copiilor prescolari.

Despre autor

FRASINEANU Ecaterina Sarah

MOGONEA Florentin Remus

Conf. univ. dr., Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, Universitatea din Craiova.
Născut pe 21 ianuarie, 1978, comuna Tîmna, Judeţul Mehedinţi, absolvent al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, masterat în Educaţie Integrată. Este autorul a cinci cărţi (unic autor), o carte publicată ca şi coordonator şi treisprezece cărţi în colaborare. Participant şi organizator al mai multe conferinţe naţionale şi internaţionale. În prezent se ocupă de formarea iniţială şi continuă a profesorilor, fiind titularul mai multor cursuri din cadrul modulelor I şi II de pregătire psihopedagogică.

 

MOGONEA Florentina

POPESCU Alexandrina Mihaela

STEFAN Mihaela Aurelia

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „METODICA ACTIVITATILOR INSTRUCTIV-EDUCATIVE IN GRADINITA DE COPII. ABORDARI TEORETICE ACTUALE, IN VEDEREA PREGATIRII PENTRU EXAMENELE DE DEFINITIVAT SI GRADUL II”