Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2022
Nr. pagini:
216
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-3596-9
Ediția: a V-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
BOCOS Musata-Dacia

Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:

  • obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
  • termenii şi sintagmele-cheie
  • suportul teoretic
  • organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
  • sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
  • sugestii pentru luarea notiţelor
  • recomandări bibliografice pentru studiul individual.

 

Teoria şi metodologia instruirii. Teoria şi metodologia evaluării. Repere şi instrumente didactice pentru formarea profesorilor
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2022
Nr. pagini:
216
Format:
16.5×23.5
ISBN:
978-973-47-3596-9
Ediția: a V-a
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
BOCOS Musata-Dacia

Lucrarea de faţă se adresează tuturor celor care urmează programe didactice de formare iniţială şi continuă, propunând suporturi practic-acţionale, metodologice şi, deopotrivă, elemente de fundamentare teoretică pentru demersurile de (auto)instruire la disciplinele pedagogice sau pentru demersurile didactice întreprinse de practicieni. Din dorinţa de a se asigura caracterul operaţional al acestei lucrări, în prezentarea didactică a temelor pedagogice selectate s‑a optat pentru o structură algoritmică alcătuită din:

  • obiectivele/competenţele vizate prin studiul temei
  • termenii şi sintagmele-cheie
  • suportul teoretic
  • organizatorii cognitivi/schemele prin care sunt esenţializate şi explicitate conţinuturile
  • sarcini de reflecţie şi exerciţii aplicative
  • sugestii pentru luarea notiţelor
  • recomandări bibliografice pentru studiul individual.

 

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI