Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
Mici muzicieni, mari programatori. Curriculum integrat muzică-programare pentru digitalizarea procesului didactic
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
Nr. pagini:
124
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3720-8
Ediția: I
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

Concepută în relație cu prioritățile educaționale exprimate prin politicile Uniunii Europene referitoare la educația digitală și care vizează introducerea programării în toate școlile din Europa, începând cu vârste fragede ale elevilor, lucrarea Mici muzicieni, mari programatori – curriculum integrat muzică-programare pentru digitalizarea procesului didactic vine în întâmpinarea nevoii de dezvoltare a gândirii computaționale, a nevoii de învățare holistică, precum și în interesul elevilor pentru tehnologia digitală.

Structurată în jurul a 12 teme, lucrarea reflectă conținuturi educaționale ce integrează muzica și programarea și care vor fi abordate în manieră practic-aplicativă, utilizând aplicația desktop Sonic Pi și notele MIDI. Astfel, instruirea digitală contribuie la accesibilizarea, însușirea și integrarea conținuturilor, proces care va fi realizat prin intermediul a 25 de fișe de lucru. Deoarece programarea are nevoie de gândire computațională, pentru a prelucra parametrii sonori și a obține fragmente melodice cunoscute sau improvizații muzicale, plecând de la utilizarea unui limbaj specific de programare, Ruby, utilizat și pentru crearea aplicațiilor GitHub, Airbnb sau SoundCloud, sunt puse în valoare principii universale între limbajele de programare, precum: structuri repetitive, structuri alternative, fire de execuție, funcții, variabile, liste etc.

Prezenta lucrare este o resursă educațională care, dincolo de faptul că oferă procesului didactic posibilități de realizare a predării inovatoare și învățării creative, reprezintă și o ofertă educațională pe termen lung, având capacitatea de a armoniza informațiile primite de elevi la școală cu realitatea pe care o experimentează într-o eră digitală aflată în plină ascensiune.


(Prof. univ. dr. Ion Albulescu, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca)

Mici muzicieni, mari programatori. Curriculum integrat muzică-programare pentru digitalizarea procesului didactic
35.00 lei 29.75 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
Nr. pagini:
124
Format:
20×26
ISBN:
978-973-47-3720-8
Ediția: I
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)

Concepută în relație cu prioritățile educaționale exprimate prin politicile Uniunii Europene referitoare la educația digitală și care vizează introducerea programării în toate școlile din Europa, începând cu vârste fragede ale elevilor, lucrarea Mici muzicieni, mari programatori – curriculum integrat muzică-programare pentru digitalizarea procesului didactic vine în întâmpinarea nevoii de dezvoltare a gândirii computaționale, a nevoii de învățare holistică, precum și în interesul elevilor pentru tehnologia digitală.

Structurată în jurul a 12 teme, lucrarea reflectă conținuturi educaționale ce integrează muzica și programarea și care vor fi abordate în manieră practic-aplicativă, utilizând aplicația desktop Sonic Pi și notele MIDI. Astfel, instruirea digitală contribuie la accesibilizarea, însușirea și integrarea conținuturilor, proces care va fi realizat prin intermediul a 25 de fișe de lucru. Deoarece programarea are nevoie de gândire computațională, pentru a prelucra parametrii sonori și a obține fragmente melodice cunoscute sau improvizații muzicale, plecând de la utilizarea unui limbaj specific de programare, Ruby, utilizat și pentru crearea aplicațiilor GitHub, Airbnb sau SoundCloud, sunt puse în valoare principii universale între limbajele de programare, precum: structuri repetitive, structuri alternative, fire de execuție, funcții, variabile, liste etc.

Prezenta lucrare este o resursă educațională care, dincolo de faptul că oferă procesului didactic posibilități de realizare a predării inovatoare și învățării creative, reprezintă și o ofertă educațională pe termen lung, având capacitatea de a armoniza informațiile primite de elevi la școală cu realitatea pe care o experimentează într-o eră digitală aflată în plină ascensiune.


(Prof. univ. dr. Ion Albulescu, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca)

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI