Coșul meu 0
Contul meu
0
Colecții
CATEGORII
DICȚIONAR PRAXIOLOGIC DE PEDAGOGIE. VOLUMUL I: A-D
40.00 lei 34.00 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Autor:
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
376
Format:
16.5 x 23.5
ISBN:
978-973-47-2212-9 / 978-973-47-2213-6
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
ANDRONACHE Daniel-Cosmin
BOCOS Musata-Dacia
RADUT-TACIU Ramona
STAN Cornelia

Dicţionarul praxiologic de pedagogie este prima sinteză de acest tip apărută în România, elaborată în mai multe volume, care îşi propune definirea în termeni operaţionali, din perspective ştiinţifice multiple, a conceptelor şi sintagmelor pedagogice relevante în prezent în studiul ştiinţelor educaţiei şi cu aplicabilitate în învăţământul preuniversitar, prin realizarea unui inventar pragmatic al semnificaţiilor educaţionale ale acestora.

Lucrarea se adresează deopotrivă studenţilor şi profesorilor, precum şi tuturor celor interesaţi de actul educaţional.

Utilitatea dicţionarului este întregită prin conceperea unui set de aplicaţii generale cu valenţe formative, pentru diferite concepte şi sintagme, care pot fi realizate individual sau în grup.

Pentru sprijinirea demersurilor informative ale cititorilor, la finalul fiecărei grupări de cuvinte/sintagme care încep cu o anumită literă, se prezintă o listă bibliografică, ce reuneşte titluri de lucrări pedagogice şi site-uri cu resurse pedagogice, curriculare, legislative (în vigoare la data elaborării dicţionarului) etc., care fundamentează problematicile vizate prin termenii explicitaţi.

Autorii

40.00 lei 34.00 lei
RĂSFOIEȘTE
Wishlist
Wishlist
Domeniu:
Colecție:
An apariție:
2017
Nr. pagini:
376
Format:
16.5 x 23.5
ISBN:
978-973-47-2212-9 / 978-973-47-2213-6
Nr. volume: 1
Descriere
Despre autori
Recenzii (0)
ANDRONACHE Daniel-Cosmin
BOCOS Musata-Dacia
RADUT-TACIU Ramona
STAN Cornelia

Dicţionarul praxiologic de pedagogie este prima sinteză de acest tip apărută în România, elaborată în mai multe volume, care îşi propune definirea în termeni operaţionali, din perspective ştiinţifice multiple, a conceptelor şi sintagmelor pedagogice relevante în prezent în studiul ştiinţelor educaţiei şi cu aplicabilitate în învăţământul preuniversitar, prin realizarea unui inventar pragmatic al semnificaţiilor educaţionale ale acestora.

Lucrarea se adresează deopotrivă studenţilor şi profesorilor, precum şi tuturor celor interesaţi de actul educaţional.

Utilitatea dicţionarului este întregită prin conceperea unui set de aplicaţii generale cu valenţe formative, pentru diferite concepte şi sintagme, care pot fi realizate individual sau în grup.

Pentru sprijinirea demersurilor informative ale cititorilor, la finalul fiecărei grupări de cuvinte/sintagme care încep cu o anumită literă, se prezintă o listă bibliografică, ce reuneşte titluri de lucrări pedagogice şi site-uri cu resurse pedagogice, curriculare, legislative (în vigoare la data elaborării dicţionarului) etc., care fundamentează problematicile vizate prin termenii explicitaţi.

Autorii

Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Pinterest
Distribuie pe Email
POATE VĂ INTERESEAZĂ ȘI