Pachetul promoțional cuprinde următoarele manuale:
– Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Matematica si Stiinte.2024;
– Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Limba si Comunicare. 2024;
Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Matematica si Stiinte.2024
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 42 de teste de evaluare transdisciplinară cu sugestii de rezolvare.
Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.
Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Limba si Comunicare. 2024
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Limbă şi comunicare” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinară (25 teste Română-Engleză şi 10 teste Română-Franceză) cu bareme de corectare şi sugestii de rezolvare, după modelul Ministerului Educaţiei. Probele de evaluare transdisciplinară sprijină elevul să pătrundă sensurile oricărui tip de text şi să dovedească înţelegerea corectă a mesajului.
Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.
Vă dorim tuturor succes deplin!
Pachetul promoțional cuprinde următoarele manuale:
– Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Matematica si Stiinte.2024;
– Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Limba si Comunicare. 2024;
Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Matematica si Stiinte.2024
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a VI-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Matematică şi Ştiinţe” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 42 de teste de evaluare transdisciplinară cu sugestii de rezolvare.
Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.
Evaluare Nationala la finalul clasei a VI-a. Limba si Comunicare. 2024
Avizat M.E.N. conform O.M. nr. 3022/8.01.2018
Lucrarea de faţă se adresează elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului şcolar, vor susţine proba de „Limbă şi comunicare” din cadrul Evaluării Naţionale. Elaborată în conformitate cu programele şcolare în vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinară (25 teste Română-Engleză şi 10 teste Română-Franceză) cu bareme de corectare şi sugestii de rezolvare, după modelul Ministerului Educaţiei. Probele de evaluare transdisciplinară sprijină elevul să pătrundă sensurile oricărui tip de text şi să dovedească înţelegerea corectă a mesajului.
Această evaluare are deja o tradiţie de câţiva ani în învăţământul românesc. Ea nu reprezintă un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoză şi prognoză, cadrul didactic urmărind de fapt optimizarea, reglarea şi ameliorarea procesului de predare-învăţare. Rezultatele obţinute la această evaluare oferă profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de învăţare, iar părinţilor, un reper al progresului şcolar al propriilor copii.
Vă dorim tuturor succes deplin!